Ogłoszenia motoryzacyjne – jak kształtuje się cena za wystawienie

Samochody używane dzisiaj kupuje i sprzedaje się w ogromnej mierze online, w ogłoszeniach. Specjalne strony oferują wystawienie ogłoszenia przez sprzedawcę i praktycznie od razu jego oferta jest dostępna dla każdego kto planuj kupić samochód i trafi na daną stronę z ogłoszeniami.

Koszty wystawienia takich ogłoszeń są różne. Istnieją darmowe serwisy ogłoszeniowe, gdzie można bez opłat oferować do sprzedaży swoje auto. Jednak nie ukrywajmy, takie serwisy nie mają środków na marketing, a zatem oferty jakie prezentują są praktycznie niewidoczne w sieci.

Wybierz dobry serwis, ale zwracaj uwagę na koszty

Oczywiście ważne jest aby wybrać serwis odpowiedni, taki który wygeneruje wejścia na Twoją ofertę. Zwracaj uwagę na ilość ofert, ale zanim podejmiesz decyzję gdzie umieścić swoje ogłoszenie zastanów się, czy koszty będą odpowiednie, a szansa na zakup Twojego auta będzie jakakolwiek. Ale zaraz, o czym mowa? O tym, że jeśli zapłacisz za ogłoszenie, a będzie ono jednym z 2000 podobnych to jaka szansa na to, że Twój samochód szybko się sprzeda?

Ogłoszenia motoryzacyjne dzisiaj to setki ofert danego modelu i rocznika. Jeśli już wybierzesz serwis na Twoje ogłoszenie z autem zapłać za promowanie, bo tym sposobem przyśpieszysz sprzedaż.

Jakie koszty wystawienia ogłoszenia motoryzacyjnego?

Dobrą widomością jest fakt, że aktualnie wiele serwisów umożliwia wystawienie ogłoszenia w ramach promocji za darmo. Serwisy rezygnują z opłat abyś poznał ich siłę. Są pewni, że szybko sprzedaż samochód, a zachęcony ekspresową transakcją wrócisz i zapłacisz za kolejne. To strategia budowania marki, układ. Ty sprzedając samochody robisz świetne transakcje, a serwis ogłoszeniowy buduje swoją reputację.

Przemyśl pakiety ogłoszeń, gdy sprzedajesz jako autokomis lub dealer. Tym sposobem za jedno ogłoszenie zapłacisz 0,12 zł zamiast 1 zł. Jeżeli chodzi o wyróżnienia ogłoszeń często lepszym wyborem jest obecność na górze listy wyników opłacona na 7 dni, a nie na 3. System rotacyjny ogłoszeń, tzw. oferty dnia to też niezły wybór, a kosztuje jedynie kilkanaście złotych na kilka dni.

Zdecydowanie wydaj niewielkie pieniądze i spróbuj na kilka dni zamówić Twoje ogłoszenia na stronie głównej, a jeśli jesteś dużym sprzedawcą baner na stronie głównej uprzedzi konkurencję. Koszty przy tym są relatywnie niskie.